Moments.
Thursday, June 02, 2011 @ 10:56:00 PM | 0 Comment [s]



GERAM !

bpk panas seh aq dgn ko. ko bwt kwn aq mcm tuh. ko mmg bahagia eh hidop dgn saiko ko tuh. da sebati pe dgn dri ko uh. ayat bapak pedas! xnk mcm SALI plak an. bwt status ayat menyaiko pastuh xnk mengakuu. ingat aq dgn min xtw! buat status konon. klw xpuas ati ckp la depan2 derrr jgn la dgn cre saiko2 n cre 'bajet baek dgn org' ko uh. hm. ingat boleh selesai? pndi ckp min klw ap2 bwt status dkt FB. ko pon sme la manusia! pastu siap la an ckp min gile sorg2 n perasan. ee mulut ko nih. 2 y ko kte ko syg dkt min? erk. entahla nme j stu geng. ap seh.   ko tw ark npe aq xnk tido dorm. sbb kau,kau,kau! entahla aq da penat n saket hati asek kne saiko n jd bahan ketawa korg! ko ingat aq badut korg? agak2 la wei nk gurau pon. CERMIN LA DIRI LU BEB! aq pon ad ati perasaan doee. ye, mmg aq xpndi betah o mara org. jgn ar amek kesempatan kan. tp syukur err aq xmcm dahiyah kan. ingat klakar eh dgn lwk bodoh korg tuh?. selame ni aq sabar jeee. kesabaran seseorg tu ad had ye la KWN! kwn? oke kwn. aq skola dkt c2 hipokrit gler. selalu berpure2 ta ad ap2. padahal? aq, min , ajeng en tuhan j la y tw. hm. penat ye hidop mcm ni kn.?

AWAK, aku bkn nk ckp ap. aq pon org bkn dri kluarge y senang. sme j dgn ko. tp ko cbe err fhm. pe brg aq pnye hak aq. milik aq. of kos la kan klw nk pgg o sentuh mnx permission dulu dripd aq. aq xkesah klw ko nk mnx o pnjm brg aq. tp ko agk melampau la seh. B'LEMAK DOEE KW! aq diamkan j pe ko buat dkt aq. iqa rse ap y aq rse. tentu2la ika ckp blakang an. aq x tw la an kesalahan ko npe sme org xnmpk. hm, 2 lntk ko la. tp ko da skitkn ati aq umi. sikit2 lme2 BENGKAK doeee. aq bkn nk ungkit an. tp bnd nih mmg aq xkn lpe smpi ble2. nangis doe aq. slh satu ye sal milo tuh mk aq bli tok aq bkn tok dak2 asrama an. aq rse ko tw. ye aq xkesah klw ko nk amek. tp lemak la kan smpi aq bru minom stu milo pastu tgok tggl 4 milo j drpd byk2 se aq minom satu tuh. bengang gler aq mse tuh. packet besar uh mk aq blikan tok aq. mk aq blikn sbb bkn slalu aq minom milo uh. mk aq soh wt blaja2 smbel2 mlm uh minom. da la buat mke xbersalah. aq rse kucing pun tw bwt mke berslh err lps dye nmpk tuan dye tahu smthng kslhn dye. kw? cikpeklok! siap ar kn k.senah pon dpt aq ye milo. aq xkesa tp aq terkejut! mst ko la kn y amek kn milo tuh dlm locker aq? ko ingat aq punye locker tu kedai runcit k ap? kdai runcit pun berbayar la. terkejut aq ble k.kina kte dye amek milo aq. aq xbgtw spe2 y aq ad milo. aq pon xtw mcm mne ko tw. aq bkn kedekut tp tgok la ko buat ap dkt aq. ade orang tu pon aq rse xde mcm ko nih. pelik seyh aq. xder bwt ar cre xder. ko tw ark aq geram. mentang2 aq xslalu masok dorm ske ati nenek moyang ko j bkk ttp locker aq mcm peti ais! biadap la seh. aq xtunjuk kn mara sedih aq. ntah la aq xrse mara tp aq rse SEDIH gler, gler, gler. aq xpena buat ko mcm tu(dgn sore sedih) ida tye aq citer kt dye ley ktawe2 lg. tp ati aq spe tw. sedih tw x. ==' hm, ntahla. bnd da berlaku an. tawar ati doee aq dgn kw. nthla. 



Older Post | Newer Post
Bonjour!


Your Welcome notes here :)

Diary Owner


Tagboard.



Put cbox codes here

Credits



★ Template by : Shira Radzuan
★ Basecodes by : Athira Zaidi
★ Background by : 7th Disoder
★ Pictures by : WeHeartIt


=